עו"ד נדל"ן מניב –  תן לעסק לעבוד במקומך

עסקאות כאלו הן הדרך לגרוף רווחים כשהעסק מייצר אותם עבורך, קנייה של נכס והשכרה שלו אחרי כן. הרווחים מן ההשכרה מכסים את ההשקעה והם יכולים גם לעלות עליה בהרבה. עסקאות כאלו כדאי לעשות עם עו"ד נדל"ן מניב שיכול ללוות אותך בעולם החוזים והחישובים. יש לחשב את היחס בין הרווחים הצפויים לבין ההשקעה וכן את היחס בין הרווחים האמיתיים להשקעה במצב שנוצר אחרי זמן. נכסים שמייצרים רווחים עבור המשקיע נקראים נדל"ן מניב ועו"ד טוב הוא חלק חשוב מן החבילה הזו.

נכס נושא תשואה הוא נכס שהרווחים ממנו, כאמור, עולים על ההשקעה. מדובר בעיקר בנכסים להשכרה, כדי שהרווח ימשיך לזרום גם אחרי שההלוואה כוסתה. במקרים שנלקחה הלוואה הרי שהיא שימשה לקנייה של הנכס ובמקרים רבים גם לשיפוץ שלו. כאן אגב, נכנס עו"ד נדל"ן מניב כי בשלבים הראשונים, גם השיפוץ וגם הבחירה של הנכס, כדאי שייעשו בליווי משפטי. ליווי כזה הוא הכרחי בשלבים של הקמת החוזה עם הקבלנים ואו תכנון החוזים מול השוכרים.

עו"ד נדל"ן מניב – זה הזמן להיות סולידי

נכסים כאלה צריכים לעמוד בתנאים של השקעה סולידית. כלומר, הנכס צריך להיות במקום שההשכרה בו די מובטחת ושהרווחים ממנה יהיו לטווח ארוך. נכס טוב יכול להיות אולם אירועים, למשל, שמקים את עצמו כדי להישאר למשך זמן ארוך. עו"ד נדל"ן מניב הוא רלבנטי גם כדי לייעץ בשאלה איזה נכס לבחור ואיפה. מרכזים מסחריים הם מבטיחים לפעמים אבל הניסיון בנדל"ן מניב עם עו"ד, יכול לתת מידע אמין  יותר באשר לשאלות האלו.

מסתבר, למשל, שאנשים רבים מחפשים לשכור מבנים שונים בפריפרייה. הצפיפות במרכז אינה נותנת מענה והפקקים עלו להם על העצבים. מידע כזה הוא חשוב בתהליך הבחירה של מיקום העסק להשקעה. אפשר, אגב, במקום לקחת הלוואה, לקנות חלק בקרן שמשקיעה במבנים כאלה. הקרן היא זו שתשבור את הראש עם הבנקים בעניין ההלוואה, כי היא דואגת למימון הכספים והיא מבצעת את הקנייה של הנכסים. לך נשאר רק להרוויח ולהחזיר את ההשקעה בקצב ההשכרה.