כל מה שרציתם לדעת על איטום קירות חיצוניים

עבודות האיטום הראשונות שמבוצעות בכל מבנה הוא בשלבי הבנייה. אך עם השנים, שכבת האיטום ניזוקה ומאבדת מכוחה ולכן מתחילים להבחין בכתמי רטיבות ועובש במבנים רבים כעבור מספר שנים. כדי לטפל בתופעה הזו יש לבצע איטום קירות חיצוניים מחדש. אם גם אתם הבחנתם בכתמי רטיבות או בעובש שמתחיל להופיע על הקירות, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן ריכזנו עבורכם את השלבים והטיפים החשובים ביותר על מנת לטפל בנושא בצורה איכותית ומקצועית. 

כל בעל דירה, בית או נכס נדלן כלשהו מכיר את התופעה בה מתחילות להופיע נקודות שחורות על הקיר, בועות אוויר שמקלפות את שכבת הצבע של הקיר או עובש עבה שהתפתח לו על הקיר וגורם לנזק גם לקיר וגם בריאותית לשוהים בחלל. רטיבות היא חלק בלתי נפרד מנכסים ישנים וחשוב מאוד להבחין ברטיבות כשהיא מופיע ולטפל בה עוד בהקדם האפשרי על מנת שלא תיצור נזק גדול אף יותר. 

ראשית, חשוב לבחון מה היא הסיבה לרטיבות. האם הרטיבות התחילה בגשמים הראשונים של העונה, האם הם התחילו עקר ליקוי כלשהו בצנרת וכן הלא. הבחנה שכזו היא חשובה ביותר על מנת לתת את הפתרון המתאים ביותר עבור המקרה. אם אינכם יודעים מה הסיבה שבעקבותיה הופיעה הרטיבות בקיר, מומלץ לפנות לאיש מקצוע מומחה שיזהה עבורכם את מקור הבעיה יטפל בה מהשורש. 

שנית, בחירת איש מקצוע שיטפל ברטיבות. גם אם אתם מעוניינים לפנות לאיש מקצוע שיאבחן עבורכם את מקור הרטיבות (כמו שאמרנו קודם לכן) חשוב לבדוק את מקצועיותו ואת ניסיונו ולא לפנות לאדם חובבן. במרבית המקרים אותו אדם שאבחן את מקור הרטיבות יטפל לכם בה ועל מנת שהאיטום יבוצע בצורה הנכונה והטובה ביותר בהתאם למקרה שלכם עליכם לפנות לאיש מקצוע איכותי. 

טיפ חשוב! לא להתמהמה עם הזמנתו של איש מקצוע. רטיבות בקירות מזיקה לקירות שלכם, מורידה את ערך הנכס ומעל הכול היא עלולה לפגוע בבריאותם של המשתמשים בנכס. הטחב והעובש שהם מופיעים בעקבות רטיבות הינם מזיקים ביותר לבריאות במיוחד לאוכלוסייה המבוגרת ולילדים קטנים. לכן, חשוב לפנות לאיש מקצוע בהקדם האפשר.